Pages

Wednesday, February 2, 2011

~ kenape nak tulis BLOg??? ~

haishh...1 persoalan yang timbul dalam kepala otak aku...toink..toink...kenape kite nak tulis blog???  bukan ape, sekarang ni dah jadi satu trend pulak, mesti ade blog...aku amik contoh paling dekat la, officemate aku, boleh katekan semua ade blog sendiri, x kira la ade yang blogger tegar ngan ade yang blogger tidur...hehehehe...

yang hairan nye, bagi blogger2 TEGAR ni, ade je idea nak masukan entri baru tiap2 hari pulak tu...adoyai...x terkejar rase nye klau aku nak fight ngan dieorang ni, even yang ade anak pon bleh layan blog, siap wat CONTEST lg tu....haish...x tahan...aku yang single mingle ni pon x de mase nak mengadap laptop ari2 tuk mengupdate blog...hmmm...actually ni blog aku yang ketiga....yang dua2 sebelum ni aku dah kasi terminate sama die di atas sebab2 yang x dapat dielakan...

No comments: