Pages

Tuesday, May 24, 2011

~Tag Nama~

disebabkan aku ni agak aktif join aktiviti x kira la kat sekolah @ kat kampus, banyak tag nama yang aku kumpolkan...ade yang hilang dalam simpanan, hilang tanpa dikesan, hilang sebab tercicir, huh, macam2 lagi faktor yang menyebabkan aku punye koleksi "Tag Nama" berkurangan..huhuhuhu...Tag Nama yang paling aku sayang, time Malam Citrawarna 2008-2009, sebab nye aku involve banyak dalam competition tu, aku ketua bahagian penghakiman tuk event tu, tugas aku kene deal dengan semua campus USM n kena buat bengkel kehakiman + cari lecturer or artis yang bleh jadi hakim for that competition....tapi sayang nye Tag Nama tu hilang...waaaaa...sedey betol... ni sebahagian Tag Nama yang sempat aku cari....selebihnye dalam usaha mencari dan menyelamat....hahahahahahaahahaha....



Tag Nama ni aku dapat masa Kem Perdana PMR 2002 dekat SMK Ahmad Boestaman anjuran Baiduri Perak...


yang ni pulak dapat masa aku wakil Perak (perempuan) bagi Perkhemahan KRS Peringkat Kebangsaan, Penang....ade lagi 1 Tag Nama wakil Perak (perempuan) bagi Pertandingan Kawad Kaki KRS Peringkat Kebangsaan (Platun Perempuan) tapi dah hilang dalam simpanan daaa...

yang ni pulak dapat masa aku join Kem Kecermelangan Akademik dekat UKM, anjuran Yayasan Negeri Perak...


Tag Nama minggu suai kenal USM


Tag Nama tuk Fresher Week HBP, USM di handle oleh senior2 HBP yang senget lagi sengal!!!


Tag Nama ni paling BEST, sebab aku duduk under team Multimedia as a Secretary.....n amik banyak gambar tuk slide show..hehehehe...macam2 peel + ragam manusia yang aku snapkan!


YADIM, Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia....waaa cam caye x caye je aku pegi camp ni...Compulsory for HBP Muslim student...handle by our School....ape2 pon banyak bende aku belajar daripada camp ni...



Kem BTN (Biro Tata Negara), Kem ni wajib tuk exco MPP dan MPD...die nye facilitator perghhh x bleh blaaa...sumenye sengal2 tapi best!!! disebabkan kem ni jugak la jam aku rosak (mak belikan tau) masuk air masa berkayak kat Sungai Perak....







habissss....actually, ade banyak lg Tag Nama  yang aku ade...tapi dah hilang ntah kemana....=)

No comments: