Pages

Tuesday, May 24, 2011

~Thanks a Lot !!! ~


hmmmm....Thanks a lot to who??? cuti wesak ari tu aku kemas bilik sebab nak keluarkan meja PC aku...
sebab nye PC tu bukan nye x boleh pakai tapi terlampau lembab...agak2 la aku guna PC tu dari tahun 2000 kalau x silap la, time tu aku form 1...hmmm lame kot dekat 10 tahun lebih dah....tapi yang best nye PC tu still lagi bleh guna walaupon monitor die besar gile hehehehehehe.....


++++++++


kalau diikutkan aku malas nak keluarkan komputer ngn meja die tu, tapi di sebabkan mak aku nak gune meja tu tuk jadikan meja keja die, so terpaksa la aku keluarkan...so for this N3, i just want to say " Thanks a Lot to my PC" sebab dah banyak berjasa dekat aku, banyak kot...aku guna Pc tu tuk wat keje sekolah, berchatting, cari maklumat, main games, isi borang nak masuk U, check result nak masuk U, tengok CD la huishhh macam2 la jasa PC tu kat aku n family...hmmm


 ++++++++


tak lupe jugak kepada mak ngn ayah yang telah membeli PC tu tuk kegunaan kite orang....credits and 2 thumbs up to my parents!!!....=))


++++++++


jom kite tengok gambar yang sempat aku snap time kemas2 ari tu...



besarkan PC zaman dolu2...tapi PC amat berjasa kat kami sekeluarga tau...



lapang! dah x ade meja tulis kat bilik aku...hmmm dalam perancangan nak beli rak buku tuk cover balik kawasan lapang tu (buku aku pon dah berkotak x bersusun sebab x cukup rak buku)



meja tulis a.k.a meja PC yang dulunye dalam bilik aku, sekarang ni berada di hall dan menjadi meja tulis/meja keja my lovely MoM...=))


last but not least, plag yang aku gune khas untuk PC tersayang ni...mahal ni...


habisss.......... 


No comments: