Pages

Monday, May 23, 2011

~Nescafe Tarik Gelas Besar VS Nescafe Gold~







NESCAFE...hmmm ape yang best dengan NESCAFE??? actually dulu aku x suke minum air ni, tambah2 yang bersusu, sebab perut aku anti gile dengan air yang bernama NESCAFE...hahahahaha....tapi ade sorang kawan aku ni suke sangat Nescafe tarik...tiap2 kali kite orang jumpe mesti die order Nescafe tarirk gelas besar, die kate Nescafe tarik kat cafe hostel aku sedap, aku tak tau tang mane yang sedap sangat tu, kenkadang aku jdi tukang order air die, bukan setakat jadi tukang order, kenkadang tu kena bayarkan skali...hailaaaa member punye pasal...yang (baik la kononnye) die akan minum 1 botol air mineral Cactus kecik lepas minum air Nescafe tarik gelas besar die tu, kate nye nak reduce kandungn gule yang dah masuk dalam badan die...hahahaha...mane punye fakta yang di guna daaaa.....


@-@-@-@-@

Penah jugak aku cakap kat die " wei kalau ko kawan aku, stop la minum Nescafe tarik gelas besar ko tu!" yang paling best nye die jawab, "aku kawan ko ke? kite kawan ke?" mengong! sadin je die jawab cam tu, time tu rse nak sekeh je die, tapi impossible kot die tu lebih segala2 nye dari aku, lebih tinggi, lebih berat yang x bleh bla die nye muscles kat lengan die fuhhhh ketol2 beb, (budak tu rajin pegi GIM), hangin je....ye la dah macam dadah,  je aku tengok air tu, tiap2 kali kite orang jumpe mesti die minum air tu, kalau makin kerap kite orang jumpe, makin kerap la die minum depan aku...hailaaa...nak wat cam ne die memang akan datang jumpe aku kat cafe tu  untuk siapkan project ngn assignment...hmmm really2 miss that moment la....


@-@-@-@-@

kami ber4 selalu nye habiskan masa kat cafe tu sampai ke tengah malam, kenkadang tu sampai ke subuh... aku ingat lagi, group kite orang kene prepare report + model structure tuk 1 projek, time tu bulan puase, kite orang stay kat cafe tu sampai dekat time sahur, lepas sahur baru naik bilik...hmmm penat memang penat, tapi kalau diingatkan balik bende jadi 1 pengalaman yang best...ape2 pon aku memang miss that moment...kalau la ade poket doremon aku nak putarkan balik masa, pegi ke masa yang best tu...hahahahaha....masalah nye macam boleh je kan....hailaa...


@-@-@-@-@


actually yang aku nak cite kat sini, sekarang ni aku dah suke minum Nescafe....hahahaha mule2 aku aku tak perasan tau..tapi ari ni baru aku terperasan yang aku suke minum Nescafe Gold, bukan Nescafe Tarik Gelas Besar ok...dah berbulan2 aku minum Nescafe Gold ni...ni sume gara2 Oat..sebab aku x bleh makan Oat kosong je, tak tertelan dek tekak, tapi bile minum ngan Nescafe ok plak...kalau la member aku tu tau yang skang ni aku suke minum Nescafe mesti kene kuntau+bahan berhari2 dengan die...hehehehehe....so, pngajaaran kat sini kalau kite x suke sesuatu benda tu, diam2 sudaaa tak payah nak kecoh2 cakap x suke...sebab last2 kene kat kite balik....Nescafe oh Nescafe....hahahahahaha....         

No comments: