Pages

Wednesday, February 2, 2011

~ i am who i am ~

haishh....belek punya belek, cari punya cari, selongkar punya selongkar akhir nye aku dapat gak cari gambar2 aku time kecik2...hahaha...perghh banyak gile, almaklum la anak sulung merangkap cucu sulung perempuan tuk opah blah ayah, and cucu bongsu (time tu je la skang x dah)  tuk embah blah emak aku (emak aku anak bongsu daa)...

jap lagi aku nak share gambar2 aku yang terSANGAT lah kiut miut time kecik2...hmmm
lets check it out!!!

       + saya yang sangat COMEL.... ~ ^__^ ~

     + saya dengan Mr. Teddy Bear.... ~ *_0 ~

     + saya yang dah macam TEPONG GOMAK....;)

   + saya dengan ADIK saya...... ~ *__* ~

.....itulah antara koleksi2 gambar saya yang terSANGAT lah comel....hehehe, tapi bila dah besar panjang dah x brape nak comel sudah....haishh....



No comments: