Pages

Tuesday, December 11, 2012

Movie..

Istambul Aku Datang...

Hot story beb...tak sangke officemate aku tengok cite ni...staff laki pon same..siap langgan kat astro lg..hehehe tak tahan..aku ngn kak sha yang beriye2 nak tengok cite tu tapi last2 kite orang yang paling last tengok cite tu...

Heroin die, Lisa Surihani...she is my 2nd favou actress after Fazura ♥♥♥... sangat cute, especially mase die berblog...XOXO.. comel sangat...hero die pon x kurang hebat, Tomok dengan Beto Kusyairy plus Aizat Amdan ...wahh cair kot tengok incik Beto dilayar filem...muehehehe...gile gediks! Seriously Incik Beto memang the best sampai tax tau nak describe tang mane yang die best...

As usual,  cite arahan Bernad Chauly memang jarang menghampakan penonton ye kawan2...ini salah satu local flim yang berjaya menarik ramai penonton melayu, Malaysia (dalam maksud nye tu)  menonton local flim di pawagam berhampiran...so kali ni my friends, my lovely cousins and aunties x boleh dah complain or kate RUGI kalau pegi tengok cite melayu kat panggung wayang ye...

Mari kite tengok gambar yang aku dah screen shots kat mr. Google... (x best update blog kat smartphone. .sebab tak boleh komen kat gambat :(....)

habiss...

3 comments:

ijoy said...

best kot citer ni..... comey kn lisa????

MazniSein said...

Yup sangat comel...macm aku kan..kwang kwang kwang....

MazniSein said...

Yup sangat comel...macm aku kan..kwang kwang kwang....