Pages

Friday, August 12, 2011

~hilang lagi sorang~

masih kah korang ingat pade entry aku yang ni dengan yang ni, haaaa kali ni aku nak update kan jumlah keseluruhan yang menghilangkan diri dan tak pulang2 dah ke ofis nih....beliau yang terakhir meniggalkan ofis ni (buat mase ni la)...name beliau "Cik Puan Aien" jom tengok ape yang aku sediakan untuk beliau...

@@@@@ 

MUKA DEPAN


 kad ni spesel aku buatkan tuk beliau...buat sendiri okay!

SEPARUH DARIPADA ISI PERUT 

antara isi kandungan kad tu....(aisshhh cam mane kaki bleh masuk skali)


yang ni pulak gambar bebudak 1 ofis...(lelaki)



perempuan...


tandatangan space



MUKA BELAKANG

jangan memain...ni kite orang currier by GinDex tau!!!


1st time korang nengok gambar ni ni, mesti korang akan terFOKUS kat baju hijau tu...kan kan kan...hahahaha 


superb candit!!!


ade aku kesah!!! hahahaha


lagi gambar candit!!!


lagi....


dan lagi....


aku bagi lagi 1,
tengok korang mesti terFOKUS kat baju hijau tu kan...kan..kan...jangan tipu le....hehehehehe


ini lah beliau yang bernama Cik Puan Aienun....

nak tau x, time aku mintak sain kat sume staff, ade yang request nak lagi TEBAL (farewell kad tu) untuk die orang....ape, die orang tak pikir ke, ape yang diorang request....haishhhh..sengal....

habisss.....

No comments: