Pages

Friday, August 5, 2011

~10 places to see before they disappear~

selamat pagi semue...ari tu,(dah berbulan2 dah) aku ade terbace 1 artikel pasal ENVIRONMENT yang tersangat menarik minat aku untuk masukan dalam belog nih...10 places to see before they disappear..tajuk die

oleh kerane aku telah men" subscribe" kan website ni, so setiap hari ade je artikel or cerita2 best yang sampai kat peti email aku...dalam website ni ade banyak topik, kalau nak tau lebih lanjut korang korang kelik je kat link yang aku bagi tu...


 ni die punye cover page...korang mesti pelik kan, sebab apsal kat cover die tulis 100 places to go before they disappear...no idea pasal tu, sebab memang kat website die bagi macam tu...



 OLYMPIA, GREECE


THE MISSISSIPPI RIVER DELTA


ZAHARA de la SIERRA, ANDALUSIA, SPAIN 


TUVALU


THE BATTERY , NEW YORK CITY


 KITZBUHEL,TYROL, AUSTRIA


 NIGER DELTA, NIGERIA


VENICE, ITALY


YANGTZE RIVER, CHINA


 WESTERN HUDSON BAY, CANADA


jadi, dalam banyak2 tempat yang mungkin "bakal" hilang ni, aku teringin bebeno nak pegi, Olympia Greece (tempat ni cam romantik je), Venice Italy (tempat ni lagi romantik, gile gatai aku nih!) last but not least Tuvalu (cam best je, biru je air die, agak2 bleh snorkeling x?) 

habis! 




No comments: