Pages

Monday, December 12, 2011

~Kasut Baru VS Beg Baru~

(berbulan2 yang lalu)... aku dapat beg baru (bukan dapat beli k..)...sabtu lepas aku beli kasut baru...first time beli kasut wedges hehehehe...agak tinggi tapi aku still lagi bleh pakai sebab WEDGES...hahahaha...n first time jugak aku beli beg ala2 handbeg...hehehe..kalau x silap aku dah dekat 2 tahun lebih aku tak beli beg...last aku beli beg time dekat U dulu, itu pun mak aku yang beli kan...beg Nike dekat al-ikhsan manjung...kalau nak tau kebanyakan beg aku, mak aku yang belikan..beg yang aku bawak pegi keje ari2 ni pon mak yang belikan...kalau tak silap aku mak aku belikan time aku nak pg amik rseult SPM...fuuuhhhh hebat la...dari amik result SPM sampai masuk U pastu keje pon still lagi bleh guna beg tu....tu la di katakan berkat mak yang beli...skang ni kalau nak suruh mak belikan, kompom x dapat punye...sebab dah keje n dah ade duit sendri...so kalau nak beg, beli sendiri la....

sekarang ni aku teringin nak beli 1 lagi beg...tapi x tau nak beli yang macam mane..sebab aku ni kalau bab2 nak berfesyen ni kureng sikit...tapi bile dah berkenan harge nye melampau plak...hehehehe...beli tahun depan je la...seiring umo aku yang dah meningkat setahun(oh tidak!)...OMG! dah tue dah den...hehehehe...

No comments: