Pages

Monday, October 1, 2012

Suka Duka September 2012

ada ape dengan September? dalam banyak2 bulan September setiap tahun, September 2012 paling banyak kenangan especially for  my career la... makin hari makin tak best pulak membina career kat sini....career la sangatkan...huwaaa...

Performance Evaluation
"Refer to our CEO of MIP, performance evaluation will be start on 10th Sept, 2012 until end of this month. Attached herewith memo of performance evaluation for reference."

i received this email on 7th September 2012....tapi aku rase during performance evaluation ni, adalah minggu2 yang paling teruk sekali...graf kerja aku jatuh teruk kot...


 see...based on this graph, and based on your analysis did i
deserve any increment for this Performance Evaluation??? hehehehe....(damn not la kan...)

tapikan kalau dah rezeki dapat la jugakkan...=)...actually, aku bukan juara top 5 staff yang kategori teruk...tapi ianya terjadi disebabkan peer influence + working environment yang a lot of kaki ekon (kaki kipas)...hehehe..mudah terpengaruh aku ni..

September 2012 bukan saja the worst September for me, but for almost MIP staff..hmmm tak caye..scroll it down!

see ade jugak yang post out nye talk about September kan... yang x sabar nak masuk bulan Oktober pon ade kan...hehehe

Emails
i received a lots of email from joker (boss aku yang panggil cam tu ek) regarding a nonsenses requested and defects@maintenances things...gile banyak siot, mentang2 la aku sorang je staff perempuan kat construction dept. senang2 je nak bulikan...boleh kata kan hari2 die orang bom aku dengan email2 yang ntah ape2.. but no worry i hv 3 bosses yang selalu backup and tolong aku dikala kesusahan..hehehe... tapikan bukan tu je our new director pon dah kerap email kat aku since September....penat aku nak melayan satu2 email ni.. especially pasal defects...most of our project under DLP, owner kemain lagi bertalu2 datang ke ofis buat komplain pasal defect , ade yang leaking, hair line crack, glass crack, macam2 lagi dan tersangat la banyak wei...


dah x larat nak cite pasal the worst September of 2012...banyak lagi kalau nak bercerita pasal bulan ni...huaaa...


tapi yang peting aku tak de la sampai stage macam ni..hehehe
adiosss amigoss....




   

No comments: