Pages

Friday, October 12, 2012

BFF

9 Oktober 2012, 12.23 am
tengah2 syok melayan novel, tibe2 aku dapat call dari my BFF~Mek, mule2 tu aku terkejut jugak minah ni call tengah2 malam..sebabnye jarang sangat die call malam2 ni...dalam hati rase macam ade bende tak kene je..then aku jawab call die, mule2 die ok je...tak sampai seminit Mek nangis, die kate mak die dah tak ade...Ya Allah, kesian kat Mek...selama ni die yang jaga mak die kat hospital..lepas grad die sempat keje sekejap je...sebab mak die ni "rasi" dengan Mek je....kite orang dah rapat sangat even dengan family die...mak dengan ayah aku pon rapat dengan Mek, sebab die rajin datang umah aku time kite orang study kat Uni dulu... aku harap Mek sabar dan redha di atas pemergian mama die...

Mek sorry sangat ye aku tak dapat datang ziarah arwah mama ko ek...Insya Allah kalau berkesempatan aku datang lawat ko ok...
semoga arwah mama  Mek di tempatkan dikalangan orang2 yang soleh...
Al-Fatihah...

No comments: